Četvrti po redu Networking doručak održava se 31.1.2013. od 8.30-11.00 sati u restoranu Bon Apetit, (Heinzelova 62a). Mreža poslovnih žena “Women in Adria“ odlučila je ovog puta kao temu susreta nametnuti pitanje – Kako pronaći ravnotežu izmeu privatnog i poslovnog života?
Svjesni smo da danas ako želimo uspješnu karijeru/biznis jasnih granica izmeu posla i života nema. Tehnologija nam uvelike pomaže ali nas i konstantno “progoni“ tako da danas često ne govorimo o ravnoteži nego o integraciji privatnog i poslovnog života.
Koje je “idealno“ rješenje? Da li uopće postoji? Da li konstantno “plivati“ izmeu jednog i drugog ili stvarno trebamo povremeno totalno isključenje od posla zbog našeg psihičkog zdravlja?…
Tatjana Divjak, najpoznatiji hrvatski life&;business coach pokušati će na susretu dati odgovore na ta, ali i na mnoga druga pitanja koja će postavljati sudionice.
Dogaaj je namijenjen:
· Poduzetnicama
· Korporativnim ženama
· Ženama na početku karijere, kao i ženama koje žele promijeniti karijeru.
· Muškarcima koji ih podržavaju
Program:
· 8.30-9.00 Registracija sudionica i networking prije početka
· 9.00-10.00 Uvod i predavanje Tatjane Divjak
· 10.00-11.00 Networking *
· 11.00 Zatvaranje dogaaja
Prijave na: https:/www.womeninadria.com/events/networking-breakfast/ do 29.1.2013.
Cijena: 200 kn (160kn+PDV)
*Prilikom prijave sudionice navode target industriju, veličinu tvrtke koja im je interesantna za networking. Dodatno, lista sudionica će biti biti poslana dan prije dogaaja svim sudionicama (ime i prezime, tvrtka)
Parking je osiguran u garaži objekta.