Dovoljno je ponekad malo vremena, tik pred početak samog dogaaja da se opazi infomacija baš vezana za njega,pa da se počne biti dijelom nečega za što ne znaš kako će se razvijati.
Danas postoje raznovrsni kanali putem kojih dolazite do informacija. Jesu li one važne ili ne,ovisi o potrebama i interesima svakog pojedinca.
Bila to tiskovina ( papirnati medij), TV ( slušni ) ili onaj koji je trenutno i dalje popularan, digitalni medij, a pogotovo društvene mreže,informacije će uvijek stizati.
Vjerujem kako je najvažnija informacija danas kako doći do posla.
Istrošeni su već kanali na kojima se ta informacija može dobiti.
No,postoji jedna mala niša, virtualni prostor na kojem se u proteklim danima pojavio zanimljiv poziv na intervju povodom otvorenja novog radnog mjesta u mladoj i ambicioznoj marketinškoj agenciji.
Njeno ime je Ping Pong.
Nije tako davno da su počeli raditi za poznate brandove kojima je potreban inovativni pristup u marketinškim akcijama.
Upravo tim iz te agencije odlučio je iznenaditi ponudom posla putem virtualne mreže.
Metoda je nova. Ideja svježa i vrlo hrabra, a može se svesti u nekoliko točaka:
-traži se junior community manager tj. osoba koja bi vodila brandove na društvenim mrežama.
-potraga će se vršiti isključivo na društvenoj mreži.
-prijava ide preko društvene mreže ( favoriziran je Twitter za razliku od Facebooka, što znači i vidljivost manjem broju web geekova, a time i prijavu skromnijeg broja kvalitetnih pojedinaca)
-prezentacija kandidata odvijat će se u prostoru agencije na odreeni datum, s time da će se pojaviti svi istovremeno te će se isto tako predstaviti pred vodstvom agencije i ostalim kandidatama
-nakon prezentacija slijedi druženje s kandidatima uz zakusku i stolni tenis ( ping pong )
Mora se priznati vrlo inventivna metoda pronalaska novog kadra.
A kako je to izgledalo u praksi?