TELE2 predstavio novu generaciju ponude za korisnike bonova

TELE2 predstavio novu generaciju ponude za korisnike bonova

Crna ovca Gregor dobio je sina! Simpatična mala bijela ovčica kojoj je Tele2 nadjenuo ime Janko postaje nositelj komunikacije prema prepaid tržištu i donosi novu generaciju ponude za korisnike bonova – poboljšane tarifne modele najveće vrijednosti za novac te ”Klub nOvčić”, program vjernosti.

Tele2 je još jednom poslušao svoje korisnike, poboljšao je Smart tarifu te u ponudu vratio tarife Smiley i Revolucija jer su korisnici tako željeli. Svaka od triju tarifa u Tele2 ponudi na bonove odgovara različitim komunikacijskim potrebama i svaka u svojem segmentu pruža najveću vrijednost za novac – za najmanji inicijalni iznos korisnik u Tele2 dobiva najveći paket usluga na hrvatskom tržištu.

Onima koji najviše koriste glasovne usluge i koji vole surfati internetom, Tele2 od 1.ožujka nudi poboljšani tarifni model Smart. Za svega 35 kuna mjesečno Smart korisnicima nudi čak 1000 minuta prema svim mobilnim i fiksnim mrežama u Hrvatskoj i 1GB podatkovnog prometa.

Korisnicima koji više šalju sms poruke i surfaju, Tele2 nudi Smiley – u toj tarifi korisnik za 35 kuna dobiva 1000 sms poruka te 1GB podatkovnog prometa.

Onima koji mnogo razgovaraju i preferiraju sekundu kao obračunsku jedinicu, Revolucija nudi cijenu od samo 1 lipe po sekundi.

Korak unaprijed otišlo se i u kreiranju ponude za korisnike bonova dajući im punu fleksibilnost. Tako do 1. ožujka korisnici mogu kreirati paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama dodajući bilo koji glasovni, sms ili podatkovni paket na tarifu koju izaberu.

Tele2 uvodi i ”Klub nOvčić”, prvi klub lojalnosti za svoje korisnike bonova. Nove kune na račun korisniku stižu na sljedeći način:

• Nakon prva tri mjeseca 5 posto vrijednosti nadoplaćenog iznosa

• Nakon šest mjeseci 10 posto

• Nakon devet mjeseci 15 posto

Nova generacija prisutna je i online, a Tele2 nagrauje online aktivnosti.

Od 1. ožujka Tele2 daje 25% kuna više na sve bonove kupljene u svojem webshopu.

Osim što je Tele2 osvježio tarifnu ponudu za korisnike bonova, osvježio je i marketinšku komunikaciju u tom tržišnom segmentu.
Uz Gregora, koji ostaje nositelj komunikacije za segment pretplatnika i B2B korisnika, Tele2 od danas uvodi i malog Janka koji postaje nositelj u komunikaciji prema prepaid tržištu!

“Pomicanjem standarda u ponudi za korisnike bonova uvodimo novu generaciju proizvoda i usluga. Sa ovom novom generacijom obećavamo korisnicima stalno donositi najveću vrijednost osluškujući njihove potrebe, dajući im više kuna što su duže kod nas, nagraujući ih ako koriste i online kanale, a pružat ćemo im i stalna iznenaenja sa dodatnim ponudama.
Nastojat ćemo pozitivno iznenaditi svakog korisnika nadmašujući njegova očekivanja“ – kazala je Malin Holmberg, predsjednica uprave Tele2 Hrvatska predstavljajući novu Tele2 prepaid ponudu.

Odgovori