Terme Tuhelj predstavile su nove, inovativne selfness programe, a za ambasadore koji će te programe, ali i općenito zdrav način života promovirati izabrali su poznatog glumca Janka Popović Volarić, voditeljicu Mirnu Maras i plesnu skupinu – Atomic dance factory.
Selfness programi koje su u Tuhelju kreirali namijenjeni su ljudima koji vjeruju da ništa na svijetu nije konačno, da se sve mijenja i razvija. Ljudima koji vjeruju u mogućnost slobodnog oblikovanja vlastitog identiteta, bez obzira na druge i okruženje i koji teže otkrivanju svojih jačih strana, kako ih slabosti ne bi spriječile u postizanju vlastitih ciljeva.“, izjavila je na promociji nove ponude, Ivana Kolar, direktorica Terma Tuhelj.
“Užurbani život koji živimo i brzi dnevni ritam trebali bismo usporiti i s vremena na vrijeme zamijeniti opuštanjem u prirodi. Opuštanje je ulaganje u sebe, prikupljanje energije kako bi sebi i drugima mogli biti bolji. Relaksacija duha i tijela daje nam poticaj da nastavimo dalje i vraća prirodni balans našem organizmu, drago mi je da sam dobila priliku postati ambasadorica Terma Tuhelj i svojim primjerom ukazati koliko je važno misliti na sebe i svoje zdravlje“, izjavila je Mirna Maras.
Janko dijeli Mirnino mišljenje, drago mu je pobjeći od gradske vreve, povući se u osamu meu zelenilo zagorskih brega i posvetiti se sebi. Članovi plesne skupine Atomic dance factory se posebno vesele što će uobičajene koncertne dvorane i disco klubove ovog ljeta zamijeniti drugačijim provodom i dobrom zabavom na Vodenom planetu u Termama Tuhelj. “Recesija je i puno ljudi ne ide na more, a na Vodenom planetu je sve – dobra zabava, glazba, eventi, animacija, i dobra klopa“, stoga svatko ovdje može pronaći nešto za sebe, istaknuli su.
Nova reklamna kampanja Terma Tuhelj “Poslušaj ljeto!Poslušaj sebe!“ nastala je pod budnim okom poznatih fotografa Damira Hoyke, Franje Matkovića i Gorana Kovačevića, te voditeljice marketinga Terma Tuhelj, Petre Novak.