Drugi po redu meunarodni sajam turizma Place2go, koji se ove godine odvija od 15. do 17. ožujka u Zagrebu, donosi najbolje od najboljih iz svijeta putovanja. Više od 168 izlagača iz čak 17 zemalja posjetiteljima će predstaviti nove trendove u turizmu, bogatstvo ponude, cijene aranžmana, aviokarata, smještaja. Tijekom tri dana održavanja sajma posjetitelji će saznati što ih sve očekuje u SAD-u, Indoneziji, Kataru, Tunisu, Turskoj, Indiji, na Tajlandu ili Malti, ali i na onim malo bližim destinacijama poput Njemačke, Italije, Austrije, Maarske, Slovenije, Srbije, Crne Gore, Albanije i naravno Hrvatske.
Rijetko koji dio svijeta nije obuhvaćen ponudama 19 hrvatskih i stranih turističkih agencija koje će posjetiteljima predstaviti svoje aranžmane i mogućnosti organiziranja putovanja, a oni koji više vole sami isplanirati svoje avanture, mogu saznati sve o letovima većine aviokompanija koje putuju iz Hrvatske te cijene smještaja u hotelima u Hrvatskoj, regije i šire. Ljubitelji opuštanja mogu saznati sve o wellness i spa tretmanima, najpoznatijim toplicama i termama u regiji, dok će oni koji više vole aktivni odmor moći dogovoriti tečaj ronjenja.
Direktorica sajma, ga. Damjana Domanovac na konferenciji za medije istaknula je posebnosti u ovogodišnjoj organizaciji. Najveća novost je da se sajam održava u dvije dvorane. Osim ponude u glavnoj dvorani, u kojoj su postavljeni štandovi izlagača, posjetitelji će u dodatnoj dvorani – balonu Boćarskog doma moći istražiti Gastro ulicu u kojoj će hrvatski i svjetski kuhari demonstrirati svoje kulinarske vještine i time predstaviti pojedine svjetske gastronomije. Tako će se na Place2go sajmu moći isprobati orijentalni specijaliteti iz restorana Aladdin, turski iz restorana Lokma, indijski iz restorana Maharadja, francuski iz restorana Les Ponts, dok će tajlandska jela pripremati kuhar iz Tajlanda u suradnji s restoranom Klub Književnika.
Svi znaju da se s putovanja kući ne mogu vratiti bez suvenira, pa nakon odabira omiljene destinacije posjetitelji mogu svratiti na Place2go market gdje će se prodavati autohtoni hrvatski i strani proizvodi. Tako će posjetitelji na primjer moći kupiti egzotično voće i povrće, turske slastice, indijske suvenire, sok od bamije za koji se priča da je ‘prirodni botox’, biljnu kozmetiku i još mnogo toga. Tržnice grada Zagreba ustupit će sajmu karakteristične suncobrane, kako bi market bio ‘Dolac u malom’.
Tijekom trajanja sajma održavat će se i predavanja i prezentacije o raznim putovanjima i destinacijama, popraćene snimkama i fotografijama. Tako će budući putnici moći saznati što ih sve čeka u Dohi, Iranu, na Bahamima, Tajlandu, Mauricijusu, Malti…
Kao i prošle godine biti će organizirana velika nagradna igra ‘Place2go putovnica’ pa će se za atraktivna putovanja prvo morati proputovati sajmom i skupiti pečate u svojoj putovnici, koja je ujedno i katalog sajma. Samo neke od nagrada su: putovanje za dvije osobe u za Bangkok (Austrian Airlines, TZ Tajland), boravak u luksuznom hotelu Le Touessrok na Mauricijusu (turistička agencija Travels in style), putovanje u Krakow, putovanje u Milano i jezera sjeverne Italije (turistička agencija Mondo travel), vikend u Berlinu (TCME, Lufthansa), sedmodnevno jedrenje po Jadranu (magazin Putovanja za dvoje), fotelja Waver dizajnera Konstantina Grcica (Meridijani i Tehno-Klara d.o.o., zasutupnik za Vitru), Samsonite kofer i neseser iz Cosmolite kolekcije (Maras), 3 povratne aviokarte za europske destinacije (Croatia Airlines), najam automobila s gorivom i tri noćenja u Hévízu, Maarska (Sixt, Hunguest Hotel Mirage Hévíz).
Direktorica sajma Damjana Domanovac, najavila je i B2B radionicu, koja se održava u petak u organizaciji agencije PR Vacation by Apriori Communications, a direktor marketinga Roberto Radić najavio je već datum održavanja sajma sljedeće godine. Place2go će se sljedeće godine održati od 14. do 16. ožujka 2014.
Organizator sajma je tvrtka Studio Damjana, izdavač uspješnog hrvatskog turističkog magazina Putovanja za dvoje, koji izlazi već 8 godina i ima pet franšiznih izdanja (francusko, njemačko, slovensko, srpsko, bosansko-hercegovačko).
Sajam se održava uz podršku Grada Zagreba, Turističke zajednice grada Zagreba, Hrvatske turističke zajednice i Udruge hrvatskih putničkih agencija. Službeno osiguranje je Sunce osiguranje, službeni rent-a-car je tvrtka Sixt, a službeni hotel Esplanade Zagreb.
Radno vrijeme sajma je od 10 – 19 sati. Ulaz na sajam je slobodan.