Promocija prve samostalne kolekcije nakita Lejle Filipović nastala u suradnji s dizajnerima Zlatarne Križek, održana je u prekrasnom prostoru galerije Lauba.
Zlatarna Križek ovom kolekcijom nastavila je uspješnu suradnju s aktualnim zaštitnim licima – Lejlom i Tarikom Filipović. Na ovogodišnjem Sajmu vjenčanja premijerno je predstavljena ekskluzivna kolekcija burmi “Ljubav ima svoj potpis by Lejla&;Tarik”, a sada je došlo vrijeme da se Lejla predstavi i vlastitom kolekcijom nakita.
Promociju je otvorio gospodin Viktor Križek koji je u obraćanju prisutnima ispričao tajnu dugovječnosti Zlatarne Križek koja svoje umijeće u zlatarstvu prenosi generacijski već punih 80 godina.
Milena Ćulibrk i Lejla Šehović
Na promociji je predstavljeno ukupno 14 komada nakita izraenog od crvenog i bijelog zlata. Inspiraciju za stvaranje kolekcije Lejla je pronašla u rodnom Dubrovniku te morskim ljepotama budući da oblikom nakit podsjeća na morske kapi.
U izradi je korištena 3D tehnologija, ali i tradicionalni filigram, prepoznatljiva metoda kojom je Zlatarna Križek već izraivala replike starog dubrovačkog nakita.
“Zlatarna Križek omogućila mi je da pokažem maštovit i kreativan dio sebe. Sretna sam i uzbuena što napokon mogu predstaviti nakit koji smo stvarali proteklih 6 mjeseci.“ – izjavila je Lejla prilikom promocije.
Borut Mihalić i Lejla Šehović
Lejlin “Nakit sa stavom” namijenjen je upravo takvim ženama – sa stavom. A u prostoru bistroa Lauba mogli su se susresti mnogi modni znalci sa stavom – dizajnerica Aleksandra Dojčinović, stilist Borut Mihalić, modna agentica Tihanu Harapin-Zalepugin, vlasnica modne agencije te modnog portala Suzy Josipović Redžepagić, modni dvojac ELFS te mnogi drugi.
“Ovom promocijom potvrdili smo da je Lejla kao naše zaštitno lice odličan izbor jer je svojim entuzijazmom i svestranošću pokazala da je i više od zaštitnog lica – žena sa stavom koja zna što hoće i koja se ne boji novih izazova. Jedan takav izazov definitivno je i dizajniranje nakita jer se radi o kompleksnom procesu kojeg smo zajedničkim znanjima i vještinama uspješno priveli kraju i sada možemo tržištu predstaviti kolekciju koja je na prvi pogled jednostavnog i čistog dizajna, a zahtjevne izrade.” – zaključila je Milena Ćulibrk, voditeljica marketinga Zlatarne Križek.