Edukativna kampanja – Pokažite im put

Edukativna kampanja – Pokažite im put
Plakati postavljeni na Trgu kralja Tomislava u Zagrebu i Trgu Eugena Kumičića u Koprivnici
šokirali su mnoge prolaznike s činjenicama o maloljetničkoj konzumaciji alkohola u Hrvatskoj.
Naime, statistika ukazuje na to da je 66% mladih u dobi od 16 godina u posljednjih mjesec dana, konzumiralo alkohol, a 60% djece koja počnu piti alkohol prije 13. godine razviju ovisnost. Takoer, u prošloj je godini 26 osoba smrtno stradalo, a čak 894 osobe su lakše ili teže ozlijeene u posljedicama prometnih nesreća koje su uzrokovali mladi pod utjecajem alkohola. Podaci iz istraživanja ukazuju i na značajnu korelaciju izmeu maloljetničke konzumacije alkohola i različitih rizičnih ponašanja mladih: lošiji akademski rezultati, delikvencija, promiskuitet i slično.
Postavljenjem plakata na pješački frekventnim gradskim trgovima u Zagrebu i Koprivnici započela je ovogodišnja edukativna kampanja prevencije maloljetničke konzumacije alkohola pod nazivom “Pokažite im put“. Kampanja ima za cilj pružiti podršku roditeljima tinejdžera, ponajprije srednjoškolaca koji su prema istraživanjima zapravo najrizičnija skupina kada je u pitanju konzumacija alkohola, u prepoznavanju i rješavanju ovoga sve zastupljenijeg problema u našem društvu.
Tijekom sljedećeg tjedna kampanja se s ulice seli u zagrebačke i koprivničke srednje škole, gdje će se putem roditeljskih sastanaka i edukativnih brošura dodatno informirati roditelje o uzrocima, rizicima i načinima rješavanja problema maloljetničke konzumacije alkohola.

Odgovori