Dani komunikacija – središnja hrvatska marketinška manifestacija

Trenutno pregledavate Dani komunikacija – središnja hrvatska marketinška manifestacija

Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) predstavili su Dane komunikacija – nacionalni festival marketinških komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013.

Dani komunikacija objedinjuju dosadašnje manifestacije IdejaX i Effie u jedno dogaanje na kojem se promoviraju najbolji marketinški projekti u proteklom razdoblju i razmjenjuju iskustva o ulozi klasičnog i digitalnog oglašavanja u kreiranju poslovnih rješenja za razvoj gospodarstva.

Projekt su predstavili članovi Organizacijskog odbora festivala Damir Ciglar (HURA) i Jan Jilek (IAB), kao i Jadranka Ivanković, predsjednica žirija nagrade Effie, Vanja Blumenšajn, predsjednik žirija nagrade X, Nikola Vrdoljak, predsjednik žirija nagrade Mixx te Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, domaćina ovogodišnjih Dana komunikacija.

João Wengorovius

Dani komunikacija u svom trodnevnom festivalskom programu nude brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih stručnjaka iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja. Neki od istaknutijih predavača su: Ann Handley, João Wengorovius, Klaus Hahn i Branislav Perić, vrhunski stručnjaci iz područja klasičnog i online oglašavanja koji “vladaju” oglašivačkom industrijom današnjice.

Branislav Perić

Kroz njihova izlaganja sudionici iz Hrvatske i regije imat će priliku na jednom mjestu dobiti uvid u najnovije svjetske trendove u oglašavanju te na primjerima iz prakse saznati kako i sami mogu primijeniti predstavljene alate s ciljem kreiranja kreativnih i učinkovitih kampanja.

Jedan od predavača je i Faris Yakob, nagraivani strateg i kreativni direktor, kojeg je Clios proglasio jednim od 50 najboljih kreativaca na svijetu, a Fast Company jednim od 10 suvremenih Mad Mena. Mashable je proglasio njegov blog jednim od 10 najboljih blogova koje treba pratiti, a poznat je i po ulozi u filmu “The Greatest Movie Ever Sold”. Osim predavanja, dnevni program će uključivati radionice i diskusije na teme relevantne za struku, ali i društvo u cjelini. Na kraju svakog festivalskog dana organizirane su večernje dodjele prestižnih nagrada: Effie za najučinkovitije marketinške kampanje, X za najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija, MIXX za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju, te studentske nagrade IdejaXica.

Organizatori:

HURA: HURA je udruženje koje u svojem sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a cilj udruge je povećanje efikasnosti na područjima njezina djelovanja, uspostavljanje etičkih standarda i principa korektne tržišne utakmice, pozicioniranje oglašivačke industrije prema najvišim standardima, edukacija, organizacija strukovnih festivala te unapreenje kreativnih ideja i suradnje sa srodnim organizacijama u Europi i svijetu. HURA u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko 65% marketinških budžeta u Hrvatskoj.

IAB Croatia: IAB Croatia je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Croatia je zamišljena kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Croatia je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.


Odgovori