“Prije mene nitko se nije usudio obući u crno“, glasovita je izjava Gabrielle Chanel koja je crnu voljela upotrebljavati kako bi naglasila ženstvenost.
Crna boja je zaštitni znak Chanela – ona na neki način veliča i naglašava sve kreacije ove modne kuće.
Nakon prošlogodišnjeg lansiranja parfema Coco Noir koji smo mogli nabaviti u bočicama od 50 i 100 ml, Chanel je nedavno na tržište izbacio i ostatak linije – putnu verziju parfema od 35 ml (563 kn), gel za tuširanje ( 200 ml= 352 kn) i losion za tijelo (200 ml= 422 kn). Legendarna Chanel bočica ovoga je puta odjevena u duboku crnu ukrašenu zlatnim detaljima a njen dizajn i veličina idealni su za svakodnevno nošenje u torbici.
Coco Noir predstavlja kombinaciju snage i suptilnosti. Moderna orijentalna kompozicija donosi intrigantnu bazu pačulija i zrna tonke uz senzualni dodatak bergamota, ruže i geranija.

Kako biste produljili užitak u svom omiljenom mirisu Chanel je kreirao i ritual kupanja za posebne trenutke sa dva nova proizvoda – pjenastim gelom za tuširanje i hidratantnim losionom za tijelo. Pjenasti gel izuzetno lagane teksture pretvara se u finu kremastu pjenu, a hidratantni losion budi vaša osjetila i ostavlja kožu mekom i delikatno mirisnom.