Brokula&Ž – novi eko brend odjeće

Brokula&Ž – novi eko brend odjeće
Brokula&;Ž je eko-brend odjeće i donjeg rublja od organski uzgojenog pamuka i celuloze
Bruketa&;Žinić su danas na jednom od štandova zagrebačke tržnice Dolac predstavili novi vlastiti brend odjeće Brokula&;Ž. Riječ je o ekološkom proizvodu napravljenom od prirodno uzgojenih i organskih sirovina koje čuvaju okoliš, organskog pamuka i celuloze, a predstavljenu kolekciju čine majice i donje rublje za muškarce i žene.
Brokula&;Ž odjeća izraena je u suradnji s tvrtkom Lacuna koja ima višegodišnje iskustvo s organski uzgojenim vlaknima koje je do sada ugraivala u svoje proizvode s UV zaštitnim faktorom.
“Odlučili smo napraviti proizvode kakve i sami volimo nositi. Htjeli smo napraviti nešto lijepo, ekološko, udobno i trajno, a po prihvatljivoj cijeni.” izjavio je Nikola Žinić, a Davor Bruketa dodao: “Cijeli život pakiramo i reklamiramo proizvode. Napraviti vlastiti proizvod bio je za nas novi izazov u kojem smo se prvenstvno posvetili kvaliteti materijala i izrade. Kod Brokule&;Ž sve bitno dolazi iznutra!”
Brokula&;Ž kolekcija napravljena je od dvije vrste tkanina – jedna se sastoji od 48% organskog pamuka, 48% ProModala i 4% elastina, a druga od 96% organskog pamuka i 4% elastina. Specifičnost organskog pamuka je u tome što se u njegovoj proizvodnji, za razliku od konvencionalnog pamuka, ne koriste za ljude i okoliš štetne kemikalije. Naime, konvencionalan pamuk jedna je od najzagaenijih kultura na svijetu jer se za njegov uzgoj koristi više od 10% svih svjetski korištenih pesticida, te čak do 25% svih svjetski korištenih insekticida. Elastin je dodan organskom pamuku kako bi odjeća bila što trajnija, rjee se bacala i tako na još jedan način poticala njezine vlasnike na očuvanje okoliša. ProModal se izrauje od prirodnih vlakana celuloze iz stabala, a riječ je o materijalu čiji je proizvodni proces održiv te za posljedicu ima maksimalnu iskoristivost organskih sirovina.
Brokula&;Ž su u vizualnom identitetu brokula i ptičica, a brend je kreiran s geslom “Bitno uvijek dolazi iznutra“ pa su još jedna zanimljivost poruke Brokule i Ž-a, otisnute s unutarnje strane tkanine. “Te poruke vidiš samo ti i onaj tko te skine, naravno“, izjavio je Bruketa.
Uskoro kreće i web shop na kojem će kupci moći sami kreirati svoje inspirativne poruke. “Moći ćete na primjer svojoj ženi pokloniti njezinu omiljenu pjesmu da ju grije cijeli dan s unutrašnje strane majice, ako ne i gaćica.“, kazao je Žinić.
Materijali korišteni u proizvodnji, pakiranju i promotivnim materijalima imaju ekološke certifikate kao što su OE 100 Standard za organski pamuk, Oeko Tex®Standard 100 za boje za tkanine i ISO 14001 za boje za papir, a ambalaža i prodajni stalci izraeni su od recikliranih materijala. Osim toga, ambalaža formirana kao čaša, može poslužiti i nakon raspakiravanja.
Iako kolekciju za sada čini donje rublje i majice, najavljen je daljnji razvoj brenda od iste sirovine i to u segmentu ručnika, posteljine, čarapa i dječje odjeće. Brokula&;Ž prodaje se u vrhunskim dućanima poput ShoeBeDo-a, JegerStar-a, Casamarka (Skiny) itd, a do kraja godine može se kupiti po promotivnim cijenama. Osim toga danas je otvoren i Brokula&;Ž dućan u Teslinoj 9 u Zagrebu, u kojem je osim kupnje proizvoda, moguće prolistati dizajnerske časopise, popiti organski sok od jabuke Marice Jug, te čaj ili kavu s fair trade certifikatom.

Bruketa i Žinić na kraju su istaknuli kako vjeruju da će ovakvi start up projekti pravu šansu dobiti po ulasku Hrvatske u Europsku uniju kada će se otvoriti veliko tržište uz pomoć on line prodaje i promocije. Kazali su i kako im je do tada najveći izazov organizirati proizvodnju u nekoj od hrvatskih tvornica ili u vlastitome pogonu.

Odgovori