Brokula&;Ž, hrvatski brend odjeće i donjeg rublja od organski uzgojenog pamuka i celuloze, proglašen je najboljim start-upom hrvatskoga zelenog gospodarstva. Brokula&;Ž su nagradu osvojili u okviru natječaja ‘GREENOVATION 2013‘, čiji su organizatori Savez za energetiku Zagreba i tvrtka Energo Media Servis d.o.o.
Cilj ove nagrade je poticanje poslovne zajednice na razvoj štednog, zelenog i konkurentnog gospodarstva, a sustavom nagraivanja izdvojeni su vodeći nacionalni programi i projekti hrvatskih poduzetnika i novinara.
“Vjerujemo da u Brokuli&;Ž proizvodima leži i potencijal za meunarodni uspjeh. Naime, globalni potrošač se sve više zanima za kvalitetu i porijeklo svega što konzumira, pa tako i za odjeću koju nosi. Mi želimo tkanine iz organskog uzgoja pretvoriti u kvalitetne, lijepe i zabavne odjevne predmete, te u autentičan hrvatski proizvod.”, rekao je Zoran šainović direktor tvrtke Brokula&;Ž.
Meu ostalim dobitnicima ove nagrade su: Riviera Adria – najbolji ukupni program hrvatskog zelenog gospodarstva, Bor-plastika – najbolja usluga hrvatskog zelenog gospodarstva, EDC – najbolji proizvod hrvatskog zelenog gospodarstva, Dogma nekretnine – najbolja tehnologija hrvatskog zelenog gospodarstva, Ice studio – najbolja marketinška kampanja hrvatskog zelenog gospodarstva, HEP grupa / HEP opskrba – najbolji web program hrvatskog zelenog gospodarstva, Elka – najbolji menadžer hrvatskog zelenog gospodarstva, 24sata – najbolji novinar hrvatskog zelenog gospodarstva, Sveučilišta u Zagrebu, Graevinski fakultet – najbolji team hrvatskog zelenog gospodarstva te Pjer – posebna nagrada: Zelena gradnja.
Brokula&;Ž je odjeća od organski uzgojenih sirovina: organski uzgojenog pamuka, ProModala odnosno organski dobivene celuloze te od elastanskog vlakna. Za razliku od većine modnih brendova, kod Brokule&;Ž sve bitno dolazi iznutra – visokokvalitetna tkanina iz organskog uzgoja, šivaju ga iskusne domaće radnice i printevi se nalaze s unutarnje, umjesto s vanjske strane odjeće.
Više na:
www.brokulaz.com

Pripremila: Vlatka Vužić