24. Poslovna večera – Moć pozitivne komunikacije

24. Poslovna večera – Moć pozitivne komunikacije

Snaga riječi pokreće sve.

Svaki poslovni pregovor započinje riječima, a njima i završava. Svaki odnos živi kroz riječi. što govorite definira ishod procesa u kojem se nalazite. Kada je u pitanju posao jasno je koliko je važno osvijestiti što i kako govorimo. Pozitivna komunikacija ima kreativnu snagu i umjesto da razara ona stvara nove odnose, nove projekte, nove poslove.

Poslovna večera na kojoj ćete moći saznati ZAšTO JE ‘PERO MOĆNIJE OD MAČA’ održat će se u utorak, 28.05.2013. godine sa početkom u 19.30h u restoranu Pauza, Preradovićeva 34, Zagreb.

Tema večere je “Moć pozitivne komunikacije“ u kojoj ćete dobiti konkretne odgovore i alate koje će te moći praktično primijeniti u svom poslovanju:

– Imate li jasnu viziju poslovanja i razraenu komunikacijsku strategiju?

– Kako koristite potencijal riječi za povezivanje sa ciljanom publikom?

– Jeste li svjesni snage i moći riječi?

– Prepoznaje li Vaša ciljana skupina Vaše poruke?

– Koje medijske kanale koristite da biste prenijeli poruke i ostvarili odnos?

Poslovna večera je namijenjena svim poslovnim ljudima, mladim poduzetnicima, te kompanijama koji žele kroz novi osvježavajući koncept predstaviti sebe i svoje usluge/proizvode, odnosno kompaniju u kojoj rade. I na taj način upoznati nove poslovne partnere ili buduće klijente. Takoer, namijenjena je svima onim koji žele uz hranu i piće u opuštenoj atmosferi pronaći ljude sa zajedničkim poslovnim interesima i ciljevima, te daje članovima priliku da dijele ideje, kontakte i što je najvažnije PREPORUKE!

Gošća ove, 24. po redu, tematske Poslovne večere je Magdalena Jelić,, magistrica novinarstva na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, savjetnica za komunikacije i razvoj odnosa s javnošću, vlasnica tvrtke Valar i ravnateljica Udruge Mozaik. Bogato iskustvo u odnosima s javnošću uključuje rad na mjestima izvršne direktorice, PR savjetnice i voditelja projekata u vodećim hrvatskim i stranim tvrtkama, te marketinškim i PR agencijama.

Više informacija možete pronaći na: www.poslovnavecera.com

Odgovori